joi, 22 octombrie 2009

Despre Finlanda in alte feluri II

"Sanatosi? Voinici?
Cum o mai duceti cu fericirea?" (M. Sorescu)

Chiar daca nu am timp de raspunsuri, iata, ma dezmint de data asta.
Ei aici nu-i nici cald nici lumina ca in poezia lui Marin Sorescu, dar ma descurc destul de bine. Ii dragut la noi in urbe si incep sa ma simt ca acasa...nu, nu nu-mi trece dorul de voi, dar trebuia sa fac cumva pana una alta. Mi-i tot mai drag sa ma duc pana in centru sa vad ce ne mai face gaura si daca nenea Mannerheim e tot acolo. Ca de bine ce am venit eu aici si ma minunam de draguta piata din centru, s-au gandit suomalainen astia sa faca Mall in mijlocul centrului, cam cum ar fi la noi Piata Mare/ Matei Corvin/ "Piata Cascatiilor" (nici nu mai stiu care-i acasa :)) ceea ce ii cam nasol...da n-ai ce te stii face.
In rest toate bune si frumoase, noutati nu prea am, numa ca s-a dus zapada. Asa cum a venit, peste noapte, ne-am trezit dimineata fara ea. Da' niciodata nu putem stii ce va fi maine :)
Finlanda mereu surprinzatoare!










PS. Asa-i ca si voi va plictisiti ca nu mai merg eu la munte??? Acuma n-avem ce ne face...tre sa va obisnuiti cu lacuri si padure pana in mai :)

Niciun comentariu: