vineri, 25 decembrie 2009

Trip to Riga I

A trecut aproape o luna de atunci, dar am fost prea ocupata cu chefurile si scoala (sau poate in ordine inversa) sa scriu ceva pana acum. Pe la inceputul lui octombrie gasim bilete cu 6 euro dus-intors spre Riga si nici nu stam pe ganduri. Bineinteles ca la inceput si-a cumparat toata lumea bilete si au tot renuntat din diverse motive asa ca am ramas doar 11. Pana la urma a fost chiar bine, ca nu stiu cat e de interesant sa calatoresti cu un grup de 30 de studenti erasmus :D
Asa ca dupa o noapte foarte grea cum mai rar am patit, ne imbarcam in tren dis de dimineata si ne indreptam spre Tampere de unde seara trebuia sa luam avionul, da am zis ca fiin un oras mai mare decat Mikkeli merita un sight seeing.
E un oras tare dragut care pare oricum mai viu decat Mikkeli si cred ca mare lui atu a fost cerul senin pentru ca noi nu mai vazusem asa ceva in ultima luna. Asa ca ne-am bucurat din plin chiar daca ne-o cam batut vantul toata ziua.
Am balaurit cat de mult am putut ca sa vedem cat mai mult din oras, ceea ce a fost rau, pt ca si cand ne-am intors a trebuit sa pierdem vreo 7 ore pana la primul autobuz inapoi spre Mikkeli.


Arata el asa un pic comunist, dar e dragut, sau macar noi stiam ca nu e comunist :)


Toamna...



Cerul...


Apus de soare la 2 dupa-masa...That's Finland!


Si turnul magic de unde puteai sa vezi toata Finlanda...adica in mare :))







To be continued...

Niciun comentariu: