miercuri, 24 iunie 2009

Tura pe granita

Ramasesem doatoare cu un elogiu adus Muntiilor Maramuresului, dupa frumoasa tura maraton din sfarsit de mai.
In mijlocul atator examene despre organizatii internationale, drept international si stiinte politice, cuvintele frumoase imi vin greu, insa imaginile mi-au ramas vi in suflet si asa vor ramane mult timp de acum in colo.

Traseul:Poienile de sub Munte - valea Socolau - valea Rachita - varful Copilasu (1611m) - granita cu Ukraina - varful Stogu (1651 m) - varful Korbu (1696 m) - culmea Farcaului - Lacul Vindarel - Varful Mihailecu (1918 m) - Cosnea - Poienile de sub Munte.

Echipa: Dl Dinu, Marlene, Andrei, Ibi, Dana, Mihnea, Dragos, Sergiu, Iulia, Alin, Calin, Stefan, Calin si eu.

Perioada: 22 - 24 mai 2009


Greu la deal...


Suntem pofiti la "bal"...:)


Acolo departe mergem noi


In saua aia as putea trai toata viata


La ei...


Granita


In ilegalitate


No man's land


Uite, acolo intre cele doua varfuri o sa dormim la noapte!






Buna dimineata, Soare!


Ca in visele noastre


Varful Farcau


Lacul Vindarelu


Muntii Rodnei


In drum spre casa


Numa bun de partie


Poiana de vis


La vanat...branza


Branzaaaaaaaaaa


Gata!

2 comentarii:

mountainblues spunea...

WOW!!!! Superba tura, minunate peisaje... Din pacate eu nu am multe zile la dispozitie pentru Maramures, cred ca ma voi limita la creasta Cocosului, neaparat cu gand de revenire pentru Rodnei si alte plaiuri nordice...
Dar fata draga, din etatea mea proaspat imbogatita cu un an (vezi, acum sunt si mai departe de tineretele tale voioase si plimbarete), nu ma pot abtine sa nu te cert: daca tot ai inceput blogul cu 2008, cum ai putut sa omiti tura noastra din Faragasi, cu cea mai tare trupa cu care am fost vreodata? Poze!Poze!Poze! Hai ca ai de unde, daca nu avem 2000 sa-mi spui mie cutzu, lenea e doar la sortat:P Btw, salutari tuturor de atunci! Sorana

Mara Constantinescu spunea...

1. Pentru ce am facut noi atunci nu iti trebuie decat doua zile. Noi am plecat samabata dimineata la 6 din Poienile de sub Munte si duminica pe la 4 dupa masa eram inapoi.
2. Pai am inceput blogul odata cu mutarea in cluj si cu turele de dupa 1 octombrie...:D
3. Io de ce nu pot sa iti vad profilul?:)

Te pup tare tare asa babuta cum esti si mi tare dor de tine.